ZAPYTANIE OFERTOWE NR EFS/7/2017
- Drukuj"/> artykuł: ZAPYTANIE OFERTOWE NR EFS/7/2017"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: ZAPYTANIE OFERTOWE NR EFS/7/2017"/>
ZAPYTANIE OFERTOWE NR EFS/7/2017
na przeprowadzenie szkoleń rady pedagogicznej w ramach realizacji projektu nr RPLD.11.01.02-10-B013/16 pn. „STRATEGIA ROZWOJU KOMPETENCJI” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
I. Nazwa i adres Zamawiającego
MIASTO ZDUŃSKA WOLA, NIP: 829 170 82 73
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Zduńskiej Woli
ul. Złota 67, 98-220 Zduńska Wola
tel.: (43) 823 31 68 lub 509 698 443
II. Tryb udzielania zamówienia publicznego
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie: art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2164 ze zm.)
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń rady pedagogicznej w ramach realizacji projektu nr RPLD.11.01.02-10-B013/16 pn. STRATEGIA ROZWOJU KOMPETENCJI współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części:
- Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność uczniów i jak nauczyć ich i siebie radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami (2gr. po 18 os. x 8 h/gr.)
- Dialog motywujący jako narzędzie motywujące bez oceniania - (2gr. po 18 os. x 5 h/gr.)
- Doświadczenia i eksperymenty w pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych (1 gr. x 8h)
- Szkolenie ICT: obsługa narzędzi i urządzeń mobilnych wykorzystywanych w pracy z uczniami (2gr. po 18 os. x 8 h/gr.)
- Zagrożenia w cyberprzestrzeni (2gr. po 18 os. x 4 h/gr.)
Kod CPV - 80511000-9
Nazwa kodu CPV - Usługi szkolenia personelu
1) Wykonawca w ramach realizacji usługi zapewni:
a) wymaganą liczbę godzin dydaktycznych wskazaną przy każdym rodzaju szkoleniu
b) szkolenie z każdej części prowadzone metodą warsztatów/ ćwiczeń,
c) certyfikowanych trenerów,
d) imienne certyfikaty potwierdzające podwyższenie kwalifikacji uczestników.
Adresaci szkolenia: nauczyciele Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Zduńskiej Woli
Minimalny zakres tematyczny szkolenia musi obejmować zagadnienia:
Część 1. Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność uczniów i jak nauczyć ich i siebie radzenia sobie z nieprzyjemnymi emocjami:
- Trening rozpoznawania i ekspresji emocji
- Trening komunikacji bez przemocy
- Ćwiczenia w zakresie konstruktywnego wyrażania uczuć przyjemnych i nieprzyjemnych
- Wykorzystywanie twórczych metod w pracy z trudnymi i nieprzyjemnymi uczuciami
- Wykorzystywanie inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu empatii, poczucia własnej wartości i twórczego myślenia
- Gotowe scenariusze zajęć do wykorzystania w pracy z różnymi grupami uczniów i z całymi klasami dotyczące: rozpoznawania i ekspresji emocji, konstruktywnego wyrażania uczuć przyjemnych i nieprzyjemnych, twórczych metod radzenia sobie z trudnymi i nieprzyjemnymi uczuciami, wykorzystania inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu empatii, poczucia własnej wartości i twórczego myślenia
Część 2. Dialog motywujący jako narzędzie motywujące bez oceniania
- Skuteczne i nieskuteczne sposoby motywowania
- Fazowość motywacji – Transteoretyczny model zmiany
- Czynniki zmiany
- Istota Dialogu Motywującego
- Cztery zasady Dialogu Motywującego
- Trening komunikacji wzmacniającej ufność we własne możliwości dokonania zmiany
- Trening komunikacji prowokującej wypowiedzi o zmianie (działaniu)
- Jak rozpoznać wypowiedzi świadczące o oporze wobec zmiany i jak na nie reagować
- Pułapki i błędy w prowadzeniu Dialogu Motywującego
Część 3. Doświadczenia i eksperymenty w pracy nauczyciela przedmiotów przyrodniczych
- Rola doświadczeń i eksperymentów w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych
- Prezentacja i przygotowanie propozycji doświadczeń naukowych
- Przykładowe zajęcia
- Kształtowanie umiejętności samodzielnego uczenia się
- Jak włączyć uczniów w przeprowadzanie doświadczeń – zasady bezpieczeństwa i pomysły pracy
Część 4. Szkolenie ICT: obsługa narzędzi i urządzeń mobilnych wykorzystywanych w pracy z uczniami
- Nowe możliwości wykorzystania TIK (w tym technologii mobilnej) w pracy edukacyjnej. Najnowsze trendy w nauczaniu wspieranym TIK takie jak konstukcjonizm, konektywizm, odwrócona klasa (flipped classroom). Metodyka nauczania przedmiotowego wspomaganego TIK (w tym technologiami mobilnymi). Organizacja zajęć z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń. Nowa rola nauczyciela
- Możliwości sprzętowe – czym dysponujemy w cyfrowej klasie. Różne urządzenia mobilne i stacjonarne: tablety, telefony komórkowe (w tym smartfony), netbooki, laptopy, classmaty, komputery stacjonarne i urządzenia z nimi współpracujące. Różne systemy operacyjne – Windows, Android, iOS. Zasady pracy z wykorzystaniem różnorodnych urządzeń i programów
- Przygotowanie szkoły lub klasy do wykorzystania TIK na lekcjach różnych przedmiotów. Różne rozwiązania możliwe do zastosowanie w szkołach lub pojedynczych klasach. Niezbędne zadania poprzedzające wprowadzenie do szkoły lub klasy narzędzi TIK. Wybranie minimalnych wymagań sprzętowych
- Praca z różnymi aplikacjami –ich potencjał edukacyjny. Wykorzystanie różnorodnych programów np. do: aktywowania i motywowania uczniów, wspierania ich kreatywności, wspomagania uczenia się i zapamiętywania, wspierania krytycznego myślenia, budowania baz wiedzy, współpracy i uczenia się przez działanie. Ocena przydatności proponowanych aplikacji, ich wpływ na efektywność nauczania oraz sposoby wykorzystania w uczeniu się i nauczaniu. Przetestowanie przykładowych rozwiązań, poszukiwanie własnych – dostosowanych do możliwości i potrzeb szkoły i uczniów
- Opracowywanie przykładowych scenariuszy zajęć dla różnych przedmiotów, podczas których będzie wykorzystywane nowe podejście do nauczania z wykorzystaniem TIK
- Doskonalenia własnego warsztatu pracy, przygotowanie do wymiany doświadczeń z innymi nauczycielami. Wykorzystanie poznanych aplikacji i sprzętu do własnego uczenia się, dzielenia się wiedzą z innymi nauczycielami, do uczenie się w połączeniu.
Część 5. Zagrożenia w cyberprzestrzeni
- Współczesne media a rozwój psychofizyczny dzieci i młodzieży
- Rodzaje zagrożeń w cyberprzestrzeni: zagrożenia zdrowia fizycznego, zagrożenia zdrowia psychicznego, cyberseks, seksting, pornografia, sekty, nadużywanie, wykorzystywanie, uzależnienie, kompulsja, natręctwa, przemoc, psychomanipulacja, terroryzm, przestępstwa finansowe
- Gra, aplikacja, film, bajka jako zagrożenie zdrowia i życia
- Diagnostyka zaburzeń dzieci i młodzieży wywołanych zagrożeniami w cyberprzestrzeni: analiza zachowania – techniki i narzędzia, symptomy zaburzeń, analiza i wykorzystanie danych diagnostycznych
- Przeciwdziałanie i profilaktyka zagrożeń w cyberprzestrzeni: zadania nauczyciela oraz zakres szkolnych programów profilaktycznych i wychowawczych, rola rodziców w przeciwdziałaniu zagrożeniom w cyberprzestrzeni, zasady wyznaczania i kontroli długości, częstości, zakresu przebywania w cyberprzestrzeni.
IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia do uzgodnienia, pierwsze z cyklu szkoleń powinno odbyć się we wrześniu 2017 r., ostatnie w marcu 2018 r.w wymaganej liczbie godzin dydaktycznych, wskazanej przy każdym rodzaju szkolenia.
Miejsce realizacji zamówienia – Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Zduńskiej Woli
Zamówienie realizowane jest w ramach realizacji projektu nr RPLD.11.01.02-10-B013/16 pn. „STRATEGIA ROZWOJU KOMPETENCJI” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
V. Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu dokonania ich oceny
- udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniem potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) posiadania akredytacji Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby Wykonawcy;
c) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
1) pełnomocnictwo jeśli ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana do reprezentacji Wykonawcy w dokumentach rejestrowych;
2) kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem akredytacji Kuratora Oświaty właściwego dla siedziby Wykonawcy;
3) oświadczenia o braku powiązań (Załącznik nr 3);
4) program oraz harmonogram szkolenia uwzględniający liczbę godzin i proponowane terminy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych
VI. Opis kryteriów wyboru najkorzystniejszej oferty
- Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do rozpatrywania jeżeli: oferta, spełnia wymagania określone w zaproszeniu do składania ofert oraz oferta złożona została w wymaganym terminie.
- Integralną częścią Zaproszenia do składania ofert jest wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 2.
- Wybór oferty w zakresie każdej części zostanie dokonany w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert i wagi punktowe przedstawione poniżej:
a) cena wykonania zamówienia – oceniana w skali punktowej 1-10, waga 80%
b) doświadczenie-liczba przeprowadzonych szkoleń w tym samym zakresie tematycznym – oceniany w skali punktowej 1-10, waga 20%
- W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według następujących zasad:
a) (cena najniższa/cena oceniana) x 10 pkt. x 80%
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 8 punktów.
b) (liczba szkoleń oceniana/liczba szkoleń najwyższa) x 10 pkt. x 20%
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 2 punkty.
VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
- Termin składania ofert upływa w dniu 08.09.2017r. o godzinie 11.00.
- Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
- Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w sekretariacie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Zduńskiej Woli, ul. Złota 67, 98-220 Zduńska Wola.
- Za termin złożenia oferty uważa się termin jej wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po upływie wymaganego terminu nie będą rozpatrywane.
- Oferty nadesłane pocztą będą zakwalifikowane do rozpatrywania pod warunkiem dostarczenia ich przez pocztę w miejsce i w czasie określonym w punkcie 1.
VIII. Opis sposobu przygotowania ofert
- Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w języku polskim w jednym egzemplarzu.
- Oferta powinna być czytelna i napisana drukiem niezmywalnym, na maszynie, wydrukowana na drukarce lub napisana odręcznie czytelnym pismem.
- Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty podpisują osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
- Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
- Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były trwale ze sobą połączone, kolejno ponumerowane i parafowane, wszystkie poprawki lub korekty parafowane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
- Za podpisanie uznaje się własnoręczny czytelny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu.
- Wymaga się, by oferta była dostarczona do Zamawiającego w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.
- Formularz ofertowy, dla którego Zamawiający określił wzór w formie Załącznika nr 1, winien być sporządzony zgodnie z tym wzorem co do treści.
- Na kopercie /opakowaniu/ umieścić:
- Składane dokumenty i zaświadczenia powinny posiadać aktualne daty zgodnie
z wymaganiami Zapytania ofertowego nr EFS/4/2017 na przeprowadzenie szkoleń rady pedagogicznej w ramach realizacji projektu nr RPLD.11.01.02-10-B013/16 pn. „STRATEGIA ROZWOJU KOMPETENCJI” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz powinny być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji, w szczególności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.
- nazwę i adres Zamawiającego;
- nazwę i adres Wykonawcy – dopuszcza się odcisk pieczęci z nazwą Wykonawcy;
- napis: Oferta na przeprowadzenie szkoleń rady pedagogicznej (wymienićnumery części) w ramach realizacji projektu nr RPLD.11.01.02-10-B013/16 pn. „STRATEGIA ROZWOJU KOMPETENCJI”
IX. Sposób porozumiewania się z Zamawiającym
- Zamawiający wymaga, aby oferty wraz z dokumentami i oświadczeniami określonymi przez Zamawiającego, były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
- Do kontaktów z Wykonawcami uprawnieni są:
Marzena Jaruga, tel. 43 823 31 68 lub 509 698 443
Renata Gabrych, tel. 43 823 31 68, e-mail: r.gabrychsp6@interia.pl (osoba do kontaktów roboczych)
X. Zastrzeżenia Zamawiającego
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień
w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega możliwość unieważniania zapytania ofertowego w przypadku braku wystarczających środków finansowych zarezerwowanych na jego realizację.
Załączniki:
Załącznik nr 1: Formularz ofertowy
Załącznik nr 2: Wzór umowy z wykonawcą
Załącznik nr 3: Wzór oświadczenia o braku powiązań
Załączniki
- Załącznik nr 1 Formularz oferty.docx (0.00 B)
- Załącznik nr 2 wzór umowy.docx (0.00 B)
- Załącznik nr 3 Oświadczenie.docx (0.00 B)
Metryczka
Wytworzono: | 2017-09-01 13:53 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2017-09-01 00:00 | przez: Administrator BIP |
Podmiot udostępniający: | Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Zduńskiej Woli | |
Odwiedziny: | 609 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.