Zapytanie ofertowe nr 03/2018
- Drukuj"/> artykuł: Zapytanie ofertowe nr 03/2018"/>
- Zapisz jako pdf"/> artykuł: Zapytanie ofertowe nr 03/2018"/>
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 1 w Zduńskiej Woli ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie pod nazwą „Remont instalacji elektrycznej w budynku tzw. starej szkoły” w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 30 000 euro.
Zapytanie ofertowe nr 03/2018
na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2017r. poz.1579 ze zm.)
1. Przedmiot zamówienia:
a) Roboty budowlane remontowe:
- roboty demontażowe istniejących opraw oświetleniowych, osprzętu
- wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki,
- tynkowanie bruzd, podmalowanie tynków.
b) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Zakres robót obejmuje:
- wymianę przewodów w obwodach gniazd 230V,
- wymianę przewodów w obwodach lamp oświetleniowych,
- częściową wymianę lamp oświetleniowych – (75 szt.),
- wymianę gniazd 230V(14 szt.) oraz wyłączników i przełączników oświetlenia (12 szt.),
- próby montażowe obejmujące badania i pomiary zgodne z SST.
2. Nazwa i adres Zamawiającego:
Nabywca: Miasto Zduńska Wola ul. Złotnickiego 12, 98-220 Zduńska Wola NIP 8291708273
Odbiorca: Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Zduńskiej Woli, ul. Złota 67 98 – 220 Zduńska Wola, tel./fax (43) 823 31 68, www.http://www.sp6zdwola.szkolnastrona.pl/, e-mail: a.stanitasp6@interia.pl
3. Termin realizacji zamówienia: od 10.07.2018 r. do 06.08.2018 r. (podany termin realizacji nie ulega zmianie).
4. Kryteria oceny ofert: cena – 90 % , termin realizacji (krótszy niż podany w pkt. 3) - 10%
5. Oferty należy składać w sekretariacie ZSP nr 1 do dnia 26.06.2018 r. do godz. 10.00
6. Otwarcie ofert nastąpi w gabinecie dyrektora ZSP nr 1 w dniu 26.06.2018 r. o godz. 10.30
7. Do oferty należy załączyć uwiarygodnioną kopię:
1) --------
2) --------
8. W ofercie należy podać wartość zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo i słownie.
9. Sposób przygotowania oferty: Przed złożeniem oferty należy bezwzględnie dokonać wizji lokalnej w budynku. Pomieszczenie przeznaczone do remontu można oglądać od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 12.00.
Ofertę należy umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać nazwą i adresem wykonawcy oraz nazwą i adresem zamawiającego/odbiorcy, a także napisem „Zapytanie ofertowe nr 03/2018 na zadanie: „Remont instalacji elektrycznej w budynku tzw. starej szkoły”. Oferta nie będzie ważna, jeżeli zostanie przesłana e-mailem lub faxem.
10. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z wykonawcami jest: p. Anna Stanita, tel. 43 823 31 68, w godz. 8.00 – 12.00.
Zduńska Wola, 13.06.2018 r.
Załączniki
Brak załącznikówMetryczka
Wytworzono: | 2018-06-13 14:53 | przez: |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-06-13 00:00 | przez: Administrator BIP |
Podmiot udostępniający: | Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Zduńskiej Woli | |
Odwiedziny: | 2248 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.